Idazle aurkezpena / Rencontre d’auteur

Amikuzeko Mediatekan

Azaroaren 26an, larunbatarekin, goizeko 10:30etan

Idazle aurkezpena

Gabi Oyharzabal, Aingeruekin solasean (Maiatz, 2010)

Euskal kultur erakundeak, Amikuzeko mediatekaren eta Zabalik elkartearen partaidetzarekin, euskal literaturako idazleen aurkezpenak segituko ditu aurten ere.

Urteko azken hitz ordua, azaroaren 26an, larunbatarekin, iraganen da goizeko 10:30tan, Donapaleuko mediatekan. Gabi Oyharzabal-ek Gitta Mallasz–en Aingeruekin Solasean aurkeztuko digu. Mundu osoan arrakasta ukan duen dokumentu bildumaren euskarazko lehen itzulpena aurkeztuko digu

Liburuak esperientzia izpiritual bat kondatzen du, Hungarian gertatu zena 1943-1944 urteetan eta lau gazteek bizi izan zutena. 17 hilabeteko solasaldiak, Gitta Mallasz, bizirik atera zen bakarrak hemen agertzen du. Testu unibertsal honen lehen euskarazko itzulpena da.

Sarrera urririk

Rencontre d’auteur

Samedi 26 novembre 2011 à la Médiathèque d’Amikuze à St Palais

Gabi Oyharzabal, Aingeruekin solasean (Maiatz, 2010)

(Traduction de Dialogues avec l’Ange)

L’Institut Culturel Basque, l’association Zabalik et la médiathèque d’Amikuze organisent cette année encore des rencontres avec des auteurs de la littérature basque.

Le dernier rendez-vous de la saison  se déroulera le samedi 26 novembre 2011 à la médiathèque de St Palais. Gabi Oyharzabal présentera Aingeruekin Solasean, première traduction en euskara qu’il a réalisé à partir de la traduction française de l’original en hongrois (« Dialogue avec l’Ange » recueil de documents de Gitta Mallasz).

L’ouvrage relate une expérience spirituelle vécue en 1943-1944, en Hongrie, par quatre jeunes. Trois étant juives et envoyées à la mort, c’est le récit de la survivante, Gitta Mallasz, qui est transcrit dans cette première traduction en basque d’un texte universel.

Entrée libre